امتیاز دهید.

خاطرات مدیریت در فورد

۸۵,۰۰۰ تومان
توضیحات کلی کتاب

کتاب «خاطرات مدیریت در فورد» یک اتوبیوگرافی است که با زبانی ساده و صمیمی به نگارش درآمده است. نویسنده ی کتاب، آیاکوکا مدیرعامل شرکت بزرگ خودروسازی فورد، در این کتاب از فراز و نشیب های کار در فورد می گوید.

در پیشگفتار کتاب می خوانیم:

“چرا این کتاب را می نویسم؟ قطعا برای کسب شهرت نیست. من در خلال پخش پیام های بازرگانی تلویزیونی برای خودروهای کرایسلر، بسیار بیش از سهم خودم مشهور شده ام. انگیزه مادی هم ندارم. چرا که تمامی مادیات مورد نیاز یک انسان را در اختیار دارم و از این رو تا پنی آخر درآمد این کتاب را به موسساتی که در زمینه بیماری دیابت تحقیق می کنند بخشیده ام. از لج هنری فورد (که مرا اخراج کرد) هم این کتاب را نمی نویسم، چون من پاسخ او را به رسم مردان قدیم در میدان صنعت ومدیریت داده ام. حقیقت این است که این کتاب را می نویسم تا وام دار خویش (و تاریخ) نباشم. بر سر آنم که داستان زندگیم را در فورد و کرایسلر آن گونه که رخ داده است بازگو کنم.”

آیاکوکا به رغم تحصیلات خود در رشته مهندسی در قسمت فروش مشغول می شود. او از علاقه خود در برقراری ارتباط با آدم ها سخن می گوید و همین امر او را به ورطه فروش و بازاریابی می کشاند.

می توان «خاطرات مدیریت در فورد» را کتابی الهام بخش دانست که در آن نویسنده صادقانه خاطرات خود را بیان می کند و از تجربیات مدیریت، برنامه ها، ریسک ها و موفقیت هایی که به واسطه ی این ریسک ها بدست می آورد سخن می گوید.

اشتراک‌گذاری این کتاب

90 عدد در انبار

کتاب‌های مشابه